úterý 12. března 2013

Školní léta aneb jak jsem začínala s grafikou


Projížděla jsem dneska sarý počítač:)Najednou jsem pro změnu zavítala do sožky fotky:)) Zaujala mě velice složka škola a vlezla jsem dovnitř. Po prohlídnutí všech soubor jsem se nemohlaa udržet a se slastným vyrazem na tváři jsem si vzpomněla jak život byl fajn. Jak krásně na střední škole bylo, kolik krásného jsem tam zažila. Samozřejmně byli doby kdy jsem tu školu proklínala kdy jsem myslela že jí nedochodím, shrnu to doo jednoho závěru -STŘEDNÍ ŠKOLA JE TO CO NÁS VYCHOVÁVÁ DO ŽIVOTA, JSOU TO NÁDHERNÝ VZPOMÍNKY NA BEZSTAROSTNÝ ŽIVOT.
Nic a proč to píšu? Našla jsem nějaké své práce Smějící se, takže ať chcete nebo ne podělím se s váma o to a třeba vám jednou budu múzu nebo inspirací:)

Začneme neobvykle - počítačovou grafikou
Kolekce na kadeřnickou soutěž, konáno naší školou v roce 2009 - pozvánka, plakát, diplom a pamětní list
Sportovní událost - diplom a pamětní list
Pokus o leták na dětské zboží
Návrh na dvd/cd ( v této době očividně u mých idolů vedla lady gaga)
Ps. neladí to protože je to přední a zadní strana:)
Vstupenka
reklamní předmět - vzorek

Teď se vrhneme konečně na manuální zručnost,nápad a výtvarné nadání - dodám i návody
přírodní materiál, to zvládn každý, stačí mít jen kreatiná myšlenku:)
Malování školy, proč si najímat drahé firmy, když máme studenty:D
tohle mělo úspěch, soutěž v Plzni, neměla jsem šanci, co jem viděla tam bylo neskutečné!
Ročníkvé zkoušky
Ročníkové zkoušky byly vždy jiné víc jsme se snažily:D
Panenky z květináčů zvládne každý průměrně výtvarný člověk
Prasátko soutěž. obal
teror jménem výkladní skříň
to mi visí doteď na zdi:) milovala jsem to

Žádné komentáře:

Okomentovat