úterý 12. března 2013

Layouty pro Blog.cz


Tak tu mám pro vás ještě poslední skin "fotografického tématu" - tento skin sloužil k vytvoření tutoriálu, který také přidám - ať víte i vy jak si udělat jednodušše, právě takový skin.


Ke stažení je ZDE


Tak přináším vám PINK layout, pro všechny slečny které neví jak na to. Jsou dvě verze tohoto skinu a to simply a in love.

Ke stažení ZDE a ZDE





Přidávám ještě jeden Layout, přiznávám že se mi líbí tak, že mám chuť na změnu Smějící se Nechť se líbí a dobře slouží. Pravidla stejná.
Stáhnout můžete buď zde nabo v plném rozlišeníTADY

Komentáře potěší Usmívající se Přeju krásnou poslední únorovou noc :)




Zde jsem vytvořila z nudy Layout "deníčkovského" typu - je vám volně k dispozici, jediné pravidlo je nechat dole můj odkaz !

Můžete se podívat na můj vzorový BLOG jak skin vypadá + nějaké info k nastavení je tam.

Stáhnout můžete zde nebo v plné výši na mém Photobucketu

Žádné komentáře:

Okomentovat