úterý 12. března 2013

Decoupage - ubrousková technika


Decoupage - ubrousková technika

Tímto způsobem můžeme dekorovat různé předměty já popíšu postup na tyto rámečky
Co budeme potřebovat:
- dřevěnný rám
- ubrousky (já mám zebry)
- akrylové barvy
- štětec
- nůžky
- Lepidlo
- lepidlo na decopage
- jinou dekoraci (já měla nápad s kamínky, nemusí být)
- popřípadně modelovací hmota pro 3D efekt ( já nemám)

Návod:
1. Začneme rámem - Vezmeme si podložku rámu a ubrousek na něj opatrně nalepíme tak aby nevznikly žádné přehyby a zvrásnění
2. Rozmyslíme si barvy - podle toho kam budeme chtít dekoraci umístit - já mám bíly podklad hnědý vrch. Vezmeme štětec, bílou akrylovou barvu a rámeček natřeme - necháme zaschnout.
3. Po zaschnutí barvy vezmeme lepidlo na decopage a naneseme h na rám necháme taktéž zaschnout.
4. Po zaschnutí lepidla vememe další barvu, já mám hnědou, natřeme rámeček, ihned při natírání nám vzniká popraskaný efekt - necháme vše dobře zaschnout.
5. Pokud máme jinou dekoraci (může to být cokoliv v tomhle případě kamínky) vezmeme lepící pistol a nalepíme, necháme zaschnout a můžeme pověsit

V případě 3D efektu - vybereme si určitou část z obrázku, já bych v případě tohoto ubrousku volila uši zebry. Na tento efkt musíme mít vícvrstvé ubrouky většinou bývají 4. Vezmeme si kousek hmoty a vymodelujeme ucho, vememe si lepící pisto a přilepíme. Z další vrstvy ubrousky vystřihnem ucho zebry (POZOR větší část aby nám to hezky překrylo hmotu), vezmeme lepidlo a nalepíme

Žádné komentáře:

Okomentovat