úterý 12. března 2013

Make Up Box


Přeju všem krásné odpoledne, během minulých pár dní jsem hledala správný Make up Box pro mě. Nikdy jsem nevěděla že to bude tak složité. Všechny na stejný brďo, nebo značka za kterou se musí "pěkně připlatit" . Což znamená, když už se mi nějaký líbil, stál 800,- a výš a to mi je líto zase dávat "za takovou blbost". Takže jsem si včera sedla, vzala nužky a šla jsem na věc. Celé to dopadlo takto :


Pokud vás zajímá jak jednoduše vytvořit takovýhle box - čtěte dál !

Co potřebujeme?
  • nůžky
  • pravítko
  • nějakou krabici (např. od bot)
  • lepidlo či silikonovou tavící pistol
  • papír, tiskárnu nebo už "ilustrované" papíry např. dárkové
A postup už je velice jednoduchý - oblepíme si krabici a rozměříme "organizéry a též je oblepíme motivem, připevníme ke krabici (nejlépe pistoli) a máme hotovo
Doba výroby cca 1,5 hod.

Žádné komentáře:

Okomentovat