úterý 12. března 2013

DIGI Scrapbook


Prohledávám si takhle v počítači fotky a najednou narazím na album "Scrapbook" oči se mi rozzáří nad touto kreativní činností. Rozhodla jsem se podělit o moje staré fotky, představit vám tuto úžasnou činnost a poslat jí dál do světaUsmívající se


SCRAPBOOK je ve zkratce kniha - fotoalbum, kde si můžete jinak upravovat fotky, respektivě okolí fotek, jako je pozadí, rámečky a různý doplňky či přidávat poznámky.


Je to činnost / záliba která k nám přišla z USA, mnoho srdcí zasáhla stejně jako mě. Scrapbooking máme buď klasicky (ruční) nebo digitální. Já abych pravdu řekla jsem si oblíbila ten digitální. A jak vypadá třeba takový digitální scrapbook ?

Pokud tě to zaujalo čti dál !

  1. Program
  2. Templates (neboli šablony)
  3. Freebies či Cliparty (rámečky, rekvizity, pozadí ...)

Programy můžeme využít jakýkoliv od Photoshopu, photofiltre či gimp, ale pokud neumíme z těmito grafickými programy nezoufejte, je dost programů vymyšlených přímo jen na scrapbook jako je ScrapBookMax nebo PhotoMix. Za mě doporučuji spíše PhotoMix. Oba tyto programy jsou cenově dostupné a mívají na ně často slevy. Na stránkách výrobců najdete i výběr teplates a freebies. Samozřejmně pro zkušený "grafiky" není problém si freebies a templates dělat samy.
Zde zbytek mých "děl"

Žádné komentáře:

Okomentovat