pátek 15. března 2013

Recenze - Péče o pleť

Asi se s tím každá z nás potýka. Je to základní krok ke krásné pleti nebo k ošetření pleti. Mám pleť smíšenou - klasická T-zóna, ikdyž mi je 22 let pořád trpím na červené flíčky a akné. Tento článek píšu z důvodu, jelikož jsem hodně dlouho hledala "něco" čím pleť ošetřím a zamezím tvorbě nových "pupínků" když už nic jiného ( jelikož moje maminka ještě ve svých letech občas pupínky má, moje 27 letá sestra se s tím taky ještě potýká) . Chci vám představit své produkty které dennodenně používám k ošetření. Díky těmto zázrakům mám stav pleti v normálu ( což pro mě znamená že mám sem tam někde pupínek, ale díky bohu žádný "nateklý sviňuchy" :D 

toto je stav mé pleti když už je to extrém (když si vyjímečně dám např. čokoládu) - dříve jsem to měla mnohem mnohem horší.

Pleť si čistím následovně : 
1. Ve vaně si umývám obličej z toho "nejhoršího"
2. Použiju odličovací mléko
3 Použiju čistící pleťovou vodu
4. Pleť namažu sebunormem


A tady je vše co používám :


SEZNAMTE SE !

Pleťová voda bez alkoholu Balea 
Tato pleťová voda je úžasná v tom, že neobsahuje alkohol - já osobně to nemám ráda . Je vhodná Pro suchou a citlivou pleť. Dočistí zbytky make upu, hydratuje a hlavně nepálí v očích ! Cena je také více než příznivá 50 kč a koupíáte jí v DM. Jediné mínus co musím říct je její parfemace, není to nic světabornýho, ale dá se to !

Green Line 2V1 Čistící mléko + Tonik 

No tohohle krasavce jsem měla odloženého v šuplíku, bohužel jsem zjistila že už není zařazen v prodeji (achjo) :( Ale je to úžasné mlíčko, nejenom že cena byla kolem 80 kč, ale mlíčko čistí, zklidňuje, zlepšuje tonus pleti a je určen pro citlivou a normální pleť. Obsahuje výtažek z jablka, heřmánku a vitamín E. Kdyby ho někdo někde viděl okamžitě dejte vědět kde ! Protože nevím co budu dělat až dojde, budu muset najít něco podobného.

SynCare SEBUNORM


Tohle je můj malýzázrak. To je hlavní věc díky který se mi pleť tak zlepšila.  Je to vlastně krém ke snížení tvorby mazu, má 75 ml a stojí kolem 400 kč. Ano já vím není nejlevnější, ale s porovnáním funkčnost a spotřeba (vydrží mi rok !!! stačí velmi malé množství na celý obličej. ) je to něco do čeho jsem schopná investovat. Pokud váháte kvůli ceně, tak neváhejte běžte pro něj opravdu tento malý zázrak umí velké věci.
Krém obsahuje kyselinu lipokaprylovou, která působí proti trudovité pokožce a dokáže jí obnovit. Výsledkem je zdravá, jemná pleť. Mohu jen souhlasit !

FreeMan Facial Clay Mask - Chocolate and Strawberry



Krásně voňavá čokoládová detoxikační maska, při nanesení vypadá jako make up :D . Pleť vypíná, hydratuje a minimalizuje vzhled velkých pórů. Nanáším jednou týdně a už při "schnutí" masky cítíte jak maska vaší pleť napíná. Cena je kolem 90 kč, koupila jsem jí v albertu.

Balea PEEL-OFF Maske 

Slupovací maska 2x8 ml s výtažkem z jantaru. Odstraňuje odumřelé kožní buňkynečistoty a mastnoty, nedráždí, regeneruje, čistí pleť. Díky Vilínu je pleť hedvábná. Používám 2x týdně a jsem s ní nadmíru spokojená, koupena v DM za 19 kč



Žádné komentáře:

Okomentovat