sobota 16. března 2013

Recenze - Péče o vlasy

Další díl z mé "seriálové" recenze, tentokrát na téma VLASY. Zde najdete recenzi na mé přípravky co používám. Klidně napište zda vám také vyhovují nebo naopak.

Začneme Barvou - jelikož jsem původem tmavovláska, je velice důležité pro mě a mé vlasy mít "tu" správnou barvu. Absolutně nesnáším žluté odbarvené odrosty ! No jo ale není to tak jednoduché. Jít ke kadeřnici odmítám, jelikož se stříhám sama a když mě kadeřnice barvila vždy jsem svítila na míle daleko, tudíž zvolit správnou barvu. Jsem drogérkový typ, to říkám narovinu. Nemám v krvi dávat za barvu 300 kč a víc, nevím proč. Palletky jsou na nic - Blond řady vám buď odrosty obarví do svítivě žlutý nebo máte celou hlavu spíše šedou než blond. Zkoušela jsem a zkoušela až jsem našla tu vyvolenou barvu ! Jelikož nakupuji v německy potraviny, nakupuji i tam (z 99%) kosmetiku. Tuhle barvu jsem zatím u nás neviděla ale co nevidět jí doufám (pro dobro všech barvených blondýn) drogérky do své nabídky zahrnou. 

Schwarzkopf BRILLANCE 818 Nordic Perlmutt



Barva je totálně úžasná, odrosty zanechává přirozené, né žluté !! Balení kromě barvy a kondicionéru obsahuje kapsli s "diamantovým leskem" (p.s. že bych měla nějak extra lesklé vlasy to říct tedy nemohu). Intenzivní Barva je dlouhotrvající a kryje šediny. V německu vyjde cca na 5eu (125 kč) a koupená je v Realu.

Matuschka Top Hair Silber Shampoo


"legendární" stříbrný šampón slouží k odstranění žlutého nádechu blond vlasů, dodá lesk a vitalitu. Velice šikovná věcička, žlutého nádechu se zbavíte jedna radost. Jen není dobré používat šampón hned po obarvení. Mám litrové balení, už půl roku a jak vidíte šampónu mám ještě více než dost. Cena litrového balení je kolem 250 kč.

Wella ProSeries 



A teď něco o mých každodenních šampónech. Řada ProSeries od Welly je krásně voňavé, vůni cítíto i po vysušení vlasů ! Balení je 500 ml, také kupuji v německu, takže ani nevím zda je tu v prodeji, stojí 3,70 eu (cca 90 kč.) Další výhoda je v tom že má mnoho limitovaných edicí - já nejčastěji používám Berlin Sexy Welle a klasickou na barvené vlasy. Řada Berlin sexy welle nechává vlasy opravdu zvlněné.

Avon Naturals 2V1 Mango a zázvor a Garnier Fructis Color


Tyto dva šampónky mám jen jako doplňkové. Líbí se mi kvůli vůni, nicméně vlasy mi to vysouší a dělá žmolkovitý dojem. Dostala jsem je k vánocům v různých kosmetických sadách, sama bych si je nekoupila. Rozhodně nedoporučuji vzhledem funkčnosti, nebo spíš nefunkčnosti ? :D Ale zas se musí nechat ty vůně ty jsou nejúžasnější co jsem kdy cítila (až na pink sugar) :D

řada na finállní péči vlasů - lak na vlasy, sprej na vlasy, sprej na lesk a zehlení vlasů

Schwarzkopf Taft 3 wetter power
Velmi držící lak, parfmace docela silná a spíše "mužská vůně" ale já už jsem zvyklá tenhle lak mi vyhovuje v zimě mi vlasy vlhkem "nepadají, opravdu vhodný do 3 počasí - vlhko, slunečno a vítr. Při dešti logicky nemá šanci žádný přípravek :D

Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair Spray
Příznivá cena cca 2 eu (50 kč) , příjemná vůně, hezké lesklé. hladké vlasy po nastříkání, bezoplachující sprej na vlasy

Schwarzkopft Got2b  Spray
Cena kolem 3 eu ( 75 kč) což je velice příznivé, parfémované jen lehce - krásnou svěží vůní. Sprej je určen aby chránil před vysokýma teplotama (žehlička na vlasy) a úkolem je pak hezký leskly look.

Žádné komentáře:

Okomentovat