pátek 15. března 2013

Bohemian Style Hair + Makeup

Všem přeji krásný víkendový večer. Většina lidí asi takhle v pátek večer mají jediný plán - vyrazit do víru velkoměsta :D (tohle spojení prostě já miluju) tak jsem se rozhodla dnes zkusit nějaký styl - líčení které by vás mohlo inspirovat. Jelikož miluju účesy v Bohemian stylu, přemýšlela jsem i o vhodném líčení které by se dalo nosit jak na párty či na každodenní nošení. 

A výsledek je tu :



První trochu teorie - Co je vlastně bohémský styl ? Podle mě to charakterizuje pár těchto slov - Romantický,  neuspořádaný, bezstarostný (když se podívate na foto vlásků pochopíte :D) 


Vlasy:


Pokud se vám líbí účes, čtěte letmý postup jak účesu docílit, je to jednoduché - zvládne každý.

Potřebujeme:
V prvé řadě hřeben, clipy (pokud máme, docílíme že cop bude širší), a pak pinetky a lak na vlasy na doladění účesu.


Jelikož "své" vlasy mám krátké používám clipy (bože to zní vtipně :D ). Jelikož nosím patku mám na straně u patky více vlasů (pokud nemáte, vrstvu vlasů přehoďte). Základem účesu je rybí cop (cop ze dvou pramenů ). Z každé strany si sepneme širší pramen vlasů, popřípadně ofinu - tím budeme pak modelovat "horní vzhled" .  Tento účes je spíš improvizace, tak to u mě chodí normálně :D , tak se neděste. 


1. Upleteme rybí cop
2. Vymodelujeme postraní prameny vlasů - copánky, lokny, kudrliny ...
3. Vše "zajistíme" pinetkama
4. Zafixujeme lakem na vlasy



Líčení :

Tak předem chci říct že já nejvíce využívám fialové, růžové hnědé, šedé, bílé a zelené odstíny. Odstíny volím převážně podle topu. Na fotce jsem sice v černém ale nakonec zvítězila fialová halenka !

Použitá dekorativní kosmetika:

Mineral oil free Make up UMA cosmetics
Pudr Uma cosmetics
Eyeshadow Primer UMA cosmetics 
Tužka na oči Dermacol Matic eyeliner 2
Miss sporty Pump Up Booster Mascara
Essence liquid eyeliner
Rtěnky (velmi staré už nepřečtu značku omlouvám se :D ) 


Paletka stínů z ebay
Bronzer



Paletka HM Sunny Kitty


Lesk na rty Miss Coctail od Miss sporty


Postup:
1. Naneseme bázi na víčko a rozetřeme
2. Na půlku víčka naneseme štětcem krásný růžový stín z paletky Sunny Kitty
3. Na druhou půlku nějaký světlý šedý nebo stříbrný stín
4. Malým štětečkem naneseme tm. fialový stín z paletky Sunny Kitty a naneseme ho do záhybu víčka
5. Vše jiným štětcem "rozetřeme" a uděláme přechody do ztracena
6 Štětcem na linky orámujeme oko výrazným fialovým stínem (viz obrázek ebay paleta)
7. Uděláme slaboulinkou linku , namalujeme řasy, zvýrazníme - domalujeme obočí
8. Make up roztíráme štětcem, a pudr štětce tzv. pávem :D
9. Naneseme Nude pink odstín rtěnky, štětcem naneseme výraznou růžovou barvu a pak lesk a máme hotovo !

Tak co vy na to líbí se vám ? Nosily by jste líčení či účes ? Vyzkoušíte ?











Žádné komentáře:

Okomentovat