úterý 12. března 2013

Homosexualita


Toto téma mě velice zajíma a zaujalo mě, tudíž jsem se rozhodla se trošku nad tím pozamyslet. Všichni víme co tento termín znamená ( i od slečen co píšou na téma blogu a nemají ani kousek studu a v klídku si to zkopírují ze seznamu z encyklopedie) a proto zde nebudu psát co to je a jak se to jeví.
Chci se jen pozamyslet nad tím kde se taková homosexualita bere a proč ze stránky sexu jsou lesby přitažlivý i pro heterosexuální "jedince" a a gayové ne?

Jistě týká se to mužů! Myslím že je to důvod toho že jim z jejich "podvědomí" nezmizela myšlenka na polygamii, která jak většina určitě víte v dřívějších dobách nebyla nic nenormálního ba naopak. Příjde mi i že tyto choutky mají většinou muži, který k smrti nesnáší homosexualitu a gaye odsuzují, ale už si nepřipouští že vyvolávají takové stavy i u těchto žen, které se v této situaci nacházeji v BI orientaci. A podle mě BI orientací to také začíná - váháním o tom kdo nás sexuálně přitahuje...

Co si o tom myslíte vy? Ráda uslyším názor jiných.

Žádné komentáře:

Okomentovat