úterý 12. března 2013

Co si přeji k Vánocům


Milý Ježíšku, prtože jsem celý rok byla velmi hodná, mohl by jsi mi prosím přinést pod stromeček : .....

Takto začínal psát náš dopis Ježíškovi snad každý v tom nejrannějším věku. Už tolikrát jsem ho psala a tak bláhově věřila, že když budu opravdu hodná, přinese mi vše na co si vzpomenu. Ach to jsem se mýlila.... To bylo poprvé a naposled co jsem mu psala, omlouvám se ti Ježíšku. Nicméně po těch 16 letech se věci změnily a proto budu znovu škemrat a budu doufat že tyto věci mi můj Ježíšku, splníš ikdyž jsem zrovna celý rok nebyla hodná.....

Milý Ježíšku,
už dávno nejsem dítě, už dávno nemám sny ani touhy,nyní vím o čem život je, nyní vím že mohu mít cíle a tvrdě si za nimy jít. Nemá smysl mít přání, protože pokud přání není cílem na kterým ustavičně makáme mnohdy i celý život nikdy se nám nesplní (pokud ten cíl má nějaký smysl). Mý rodiče mi tvrdili celý děství - "Ježíšek ti splní, respektivě přinese pod stromeček to co si přeješ, jen když budu celý rok hodná"  Bohužel nikdy tomu tak nebylo. Proto jsem se rozhodla naposled ti dát šanci a doufám že mi splníš mé přání, jelikož už dávno nejsem to sobecké dítě...

Ježíšku, pokud opravdu umíš plnit přání zbav tohohle světa válek a nenávisti, závisti a podlosti, špatných lidí, násílníků, kriminálníků a především poflakačům na které odvádíme daně a hlavně politiků. Prosím tě, moc tě prosím dej hodným, slušným lidem sílu. Zařiď aby nezamětnanost již nebyla, aby každá samoživitelka 3 dětí mohla zajistit svým dětem slibnou budoucnost  né brát podporu od vidim do nevidim a budovat ze svých dětí budoucí pobudy a flákače. Zařiď ať ten svět není nebezpečný, ať neexistujou pedofilní delikventi co unášejí malé děti, ať tu nejsou vrazi,vyděrači,zkorumpovaní politici, podvodný prodávající který oblbnou každého seniora. Řekni proč je takový svět? A to je mé přání udělej svět lepším, pomoz lidem najít jinej smysl života než chamtivou touhu po penězích, dej chudým co mají miliardáři aspoň desetinu, každý má přece nárok na zdravý,šťastný bezpečný a vzdělaný život nebo snad ne?

Já vím je to velká výzva a velká touha nebo chcceš - li přání, ale já si opravdu jen přeju zdraví pro slušné lidi a lepší svět

Díky tvoje M.

1 komentář:

  1. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Připojte se k úspěchu Spojte se s více než 4 miliony investorů a obchodníků ze 170 zemí

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat