úterý 12. března 2013

Život s/bez kosmetiky


Dnes jsem vstala nebo spíš zaspala, vylítla jsem z postele a jediný co jsem viděla v mém zrdcadle, byli ty malý červený sviňuchy co mi čerstvě vyrašily, to bude zase den. Tak mě napadlo trochu se zamyslet nad tématem, co pro mě znamená kosmetika, teda převážně ta dekorativní a co by bylo kdyby totot nebylo :D .
Takže převážně musím říci to že můj vzhled, to jak mě vnímají jiní lidé je v mé práci velmi důležitý, jelikož moje práce tvoří 95% práce s lidmy. Bez kosmetiky bych to asi dělat nemohla, protože by se mě každej asi leknul. Jsem od přírody pěkně bílá, s tmavýmy vlasy a blond vlasy. Není o co stát, občas obdivuju přítele jak může vedle mě občas být :D Jsem člověk co potřebuje akutní pomoc po ránu, jen aby mohl vyjít ven. Neříkám že nemám i světlý dny, ale těch je málo jelikož trpím i ve svých 22 na akné. Ten kdo má s tímto problém chápe co myslím, pupínek vždy někde když se nejvíce "hodí" .
Tímto chco poděkovat svým přípravkům za tak skvělou proměnu - zkulturnění té vzhledové části. Jsem neskutečně vděčná že žiju v době kde vše toto je už vyrobeno.


Takže holky se stejným problémem nezoufejte, ono se časem vše spraví, makeup používejte ale odlehčený ať to není ještě horší.
Používám jen dekorativná kosmetiku "drogerkovou" nejsem blázen co by za jednu paletku utrácel tisíce ale jsem nadmíru spokojená. A´t žije transformace k lepšímu :D Je to malý zázrak co dokáže velké věci, nemyslíte ?

Žádné komentáře:

Okomentovat