úterý 19. března 2013

Recenze Parfémů


Ahoj, jsem tu z další seriálovou kolekcí "co je v mé koupelně" :D Né dělám si srandu to bylo jen improvizované. Každopádně tento článek bude o mých parfémech. Shodou okolností já nejsem, nikdy jsem nebyla a nikdy nebudu fanatik do parfémů (využívám svátečně :D ). V životě mi nejvíce vonil pouze jeden parfém a ten je nepřekonatelný ( více viz recenze) . Tak ať tu nemáme zbytečně moc blábolů kolem jdeme na to !!!


Tak toto je prosím má sbírka . Omlouvám se že fotka je rozmazaná - nějak blbne foťák. Ještě chci říct , že parfém sama jsem si koupila ten jeden jediný můj nejlepší! Vždy napíšu název, co se o ní píše a můj názor!


1. Hugo Boss Intense

◘ Cena 600 - 800 kč,- , 50 ml , vůně se hodí spíš pro ženy než mladé dívky

◘ Boss Intense představuje rafinované spojení hřejivých kořenitých tónů s bohatými, ženskými květinovými nótami vanilkové orchideje a turecké růže. Vše je zahaleno do smyslnosti vonných pryskyřic, vzácných dřev a tónů ambry a pižma. Vůně je mimořádně vyvážená, jemná ale robustní v intenzivních nótách srdce
◘ Souhlasím s popisem, vůně je opravdu velmi jemná vyvážená a zároveň vás položí na kolena


2. Parfémy nespecifické značky :D
◘ Oba tyto parfémy jsem dostala darem tudíž nevím ani ceny ani co se o nich píše, navíc nevím ani značku :D předpokládám že to jsou "vietnamské kousky"
◘ Ale abych řekla pravdu Docela mi voní a stříknu je na sebe ráda.
◘ Úzká láhvička : ostřejší květinová vůně, ale když se stříkne míň je to úžasná vůně a navíc vydrží opravdu dlouho. Má 100 ml.
◘ Láhvička do tvaru srdce : Má za prvé úžasné a praktické balení (voňavku můžete položit z jakýkoliv strany na stříbrnou hranu) , má 100 ml, má velice hezkou, decentní vůni. Přirovnám to k prvkům NIVEA KRÉM , POMERANČ, ORCHIDEJ .. :D



3. Fleur De Santé Exuberance Natural

◘ Exuberance - to je energetizující toaletní voda od značky Fleur De Santé, která je inspirována sílou, svěžestí a krásou přírody. Hlavu vůně tvoří citron a černý rybíz, v srdci ucítíte magnolii, růži a jasmín a v základu vzácné dřeviny a broskev.
◘ 50 ml, Cena 499,- , Na vůni budete závislý!
◘ Tahle vůně je prostě boží, pokud milujete přírodní věci, přírodní kosmetiku, krásné přírodní přirozené vůně jděte do toho. Parfém je silně parfemovaný, tudíž stačí minimum a drží celý den. Nedostatek má jediný a to když hodně stříknete, cítíte především "ty vzácné dřeviny" což zas tak samo o sobě není bůhví jaká vůně :D



4. Bourjois - Clin Doeil Cosmic Girl

◘ Clin D`Oeil Cosmic Girl od značky Bourjois je sladší, těžší, orientálně-kořeněná vůně pro ženy. Horní nóty patří mimóze a bergamotu, hlava vůně postupně přechází do sladkého srdce, tvořeného fialkou a lékořicí. V základu vůni fixuje santalové dřevo v kombinaci s hřejivým kořením.
◘ Má 75 ml, už není na trhu, ale stála 500 kč ,-
◘ Jak je o ní psáno je ostřejší a těžší, ale velice vhodná ke sportovnímu looku!



5. Avon Perceive

- Předem chci říct že existuje více sad, vlastním dvě !
Fialová:
 Parfém Perceive EDP spadá do orientální kategorie vůní. Hlavní složku tvoří žluté frézie a bílý pepřovník. Srdcem vůně se pak stal květ ylang-ylang, švestka, růžový hvozdík a hrušky. Základ je tvořen vanilkou, mošusem a santalovým dřevem. Parfém Perceive je jedním z nejprodávanějších vůní Avon vůbec.
◘ Tato řada obsahuje, deo sprej, 9 ml vůni v kuličce vhodnou do kabelky a parfém 50 ml , Cena setu je kolem 700 kč ,-
◘ Naprosta dokonalá vůně , to se nemusí recenzovat to se musí rychle mít !


Dál mám z "bílé" řady kuličku 9ml a to byl teda přešlap, mě absolutně nevoní. Je moc ostrá, sytá kořenová a květinová vůně. Taková ta když nastoupíte do MHD a cítíte jí dvě minut nejen že ji nemůžete vystát ale také vás z ní bolí hlava.
Avon Simply Becouse
◘ Silná dávka optimismu v rozkošném flakonu. Toaletní voda od Avonu Simply Because for Her nabízí energickou kompozici růžových pivoněk a něžných třešňových květů, které povznesou vaší duši díky špetce šťavnatého liči a krémové vanilky. Proměňte svůj den v neobyčejný!
◘ 50 ml, 177 kč,- nešlápnete vedle když koupíte
◘ Dokonalá příjemná jarní, mladistvá vůně


6. Escada - Ocean Lounge
◘ vůně, jež je inspirovaná oceánem, bezstarostným píjemným letním podvečerem v sobě skrývá naprosto nezaměnitelnou esenci. Hlava tohoto parfému je složena z hrušky, švestky a jahody, srdce je v tónech mimózy, máku a fialky, základ parfému podtrhujeambra, vanilka, fazole Tonka a týkové dřevo.
◘ 100 ml, kolem 1000 kč,-
◘ Ta vůně je opravdu úžasná je moje nejoblíbenejší hned po dioru, narazila jsem na ní náhodou když jsem kupovala diora dostala jsem jí jako vzorek, nemůžu si jí vynachválit. Já prostě miluju ovocné, přirozené vůně.

Sada Vzorků parfémů od C. Diora
To nemusím vysvětlovat to je úplně exklusivní ! A zde jsem se zamilovala do mého parfému číslo jedna který je na řadě hned pod obrázkem !!!

Christian Dior - Miss Cherie

◘ Dior Miss Dior Chérie Blooming Bouquet - toaletní voda s rozprašovačem 100 ml. Křišťálově průzračná a třpytivá vůně, to je Miss Dior Chérie Blooming Bouquet. Nechte se osvěžit šťavnatým dotykem mandarinky a pomeranče. Dále nechte promluvit průzračné květy něžné pivoňky. Na závěr pak vychutnejte rozkoš zastoupenou bílým pižmem. Fascinující a rozkošná vůně je určena silné a sebevědomé ženě, která je smyslná a krásná.

◘ 100 ml, v Sephoře kupuji kolem 2 tis. ,-
◘ Absolutně nejlepší sladká a přitom přirozená (ovocná) vůně na světě, vyddrží celý den na oblečení i kůži, absolutně luxusní balení, Cena je sice vyšší ale za to garantuju že parfém vydrží 10-12 měsíců a to už jde ne ?

Žádné komentáře:

Okomentovat