čtvrtek 4. dubna 2013

Inaktivita a Akce Blobox

Milé moje děvčátka ,

omlouvám se za inaktivitu, nějak jsem si dala předsevzetí že se po hlavě vrhnu do práce a tak jsem udělala :D Né to byla sranda ono mi prostě nic lepšího nezbylo, bohužel se už od víkendu brodím v tom bahně a do pátku ještě budu, jak já se těším na volno :D

Mám připravené nové materiály k novým dvoum článků, takže co nejdříve se je zkusim sepsat (doufám že dnes nebo zítra) .

A v neposlední řadě jsem otravovala naší pořadatelku BELLU o banner k Bloboxu abych tuhle úžasnou činnost, akci co vymyslela poslala dál do světa. Takže tímto vás vyzívám čtenářky a ostatní blogerky spojme se a udělejme pro sebe něco pěkného. Přihlášky jsou uzavírány zítra (5.4), neváhejte a přihlašte se. Pokud nevíte o co se jedná a máte zájem si přečíct o Bloboxu víc nebo najít popřípadně místo kde se zaregistrovat , najdete všechno ZDE !

Jen mě opravdu mrzí že jsem to nemohla zveřejnit dříve, tak třeba příště, myslím že tuto akci vždy podpořím ráda a samozřejmně pak dám report :)

Žádné komentáře:

Okomentovat