úterý 12. března 2013

Ronny


Kdyby to někdo náhodou netušil, jsem vášnivý milovník fotografování a úpravy fotek asi podle blogu to tušíte :)Neustále se má člověk co učit. Moje fotografie jsou pořizovány mobilem a běžným foťákem. Fotím především srdcem né zrdcadlovkou a na tom mi nejvíce záleží.

Tady logo pro tento článek (při použití uveďte můj blog)


S mým pejskem je to totiž trochu těžké, dřív se nechával fotit a pořizovali jsme hezké snímky když byl malinkatý, ale poslední dobou se vůbec nechce fotit, jakmile vidí foťák nebo telefon okamžitě se otáčí Smějící se Napište do komentářů co váš mazlíček a fotografování, vyhýbá se foťáku nebo naopak ?

To nejlepší co jsem nafotila za rok 2012 - doteď . Líbí - Nelíbí ? jen do mě ráda uslyším jakoukoliv kritiku








Žádné komentáře:

Okomentovat