sobota 2. března 2013

1.3.2013 - smartphone !!!


Konečně tu máme pátek, jsem doma z práce, díky bohu za ty dary a třikrát HURÁÁ! Dnešek je pro mě fakt DEN B (kdo by nevěděl - blbec :D ). Nejdříve jsem vstala za prvé pozdě, ale jakým způsobem jsem se belhala z postele to raději nechtějte vědět. Nevím jak vám ale pátek mi vždy nejrychleji utíká. Těšila jsem se domů. Přišla jsemqa ono OUHLE - vymazala jsem si připojení do úložiště, ale to by nebylo vše, samozřejmně jsem kartu neměla zálohovanou (njn blondýna) Skončilo to nakonec tak, že jsem to ještě 2x pos****, musela jsem 2x formátovat znovu kartu :D a teď už mám možná zas funkční telefon. Děkuji za ty dary!
Nicméně to mě donutilo se zamyslet nad faktem proč telefony nesou název smartphone ? Nemyslím si že jsem jediná, co vyrve usb z počítače "násilím" bez odpojení uložiště, to se může přece stát každému, takže chytrý vývojáři "SMARTPHONU" by se měli zamyslet především nad touto problematikou než narvat telefon všelijakýma zbytečnýma aplikacema viz např. duální hodiny, vyhledavač google nebo hlasové vyhledávání. Vesměs nakonec zjistíte že u většiny samsungů máte stejně hned interní úložiště hned plné, protože to ať se na mě nikdo nezlobí 30 MB máte zaplněné hned pár aplikacemi.
A tímto se znovu dostáváme zase k jinému tématu - a to nedostačující práva rom. Jak já říkám - Bez rootu telefonu se nikdo nečape (ale já mám telefon od pojišťovny -dárek , takže si to risknout můžu, kdybych měla telefon za 5 tisíc né-li více rozhodně to neudělám). Nad tímto "chytrým telefonem" bychom mohli polemizovat do nekonečna (a vidíte - téma týdne a já si říkala že to slovo nepoužívám)a stejně bychom nic nevyřešily. Lepší by bylo se vrátit ke starým dobrým nokiím 3310, ale to by asi na mě všichni koukali jak když jsem přišla ze středověku !!!

A co vy je pátek, co máte v plánu ?

Žádné komentáře:

Okomentovat